Reklama

niedziela, 15 grudnia 2013

Jak stworzyć reklamę telewizyjną?


jak zrobić reklamę telewizyjną
fot. sxc.hu
Dobrze wykonana reklama telewizyjna potrafi czynić cuda jeśli chodzi o sprzedaż produktu lub usługi. Telewizja w dobie popularności Internetu wciąż jest niezwykle popularna i ma szerokie grono odbiorców, więc warto zainwestować w spot, który spopularyzuje naszą działalność. Tylko jak się za to zabrać? Przeczytaj poniższy poradnik, aby dowiedzieć się jak stworzyć reklamę telewizyjną.
porady poradnikNajważniejsza jest wizja twojego spotu. Pamiętaj, że reklama trwać będzie jedynie 30 sekund i jest to niewiele, aby zamieścić wszystkie informacje odnośnie twojego produktu. Musisz więc ująć najważniejsze elementy, dorzucić do tego chwytliwe slogany i przede wszystkim, zrobić wrażenie za pomocą wizualnych bodźców.
porady poradnikPamiętaj o prostocie, aby nie zbombardować odbiorcy setką niepotrzebnych informacji, których i tak nie przyjmie do świadomości. Na początku musisz zainteresować, a potem tę ciekawość utrzymać, by widz zapamiętał reklamę.
porady poradnikWzoruj się na innych i oglądaj reklamy. Bycie obeznanym w świecie telewizyjnego marketingu jest bardzo ważne, aby móc wyciągać wnioski i stworzyć reklamę odpowiadającą dzisiejszym standardom. Zwróć uwagę na takie elementy jak dżingiel, lektor, wygląd oraz prezencja aktorów, pojawiające się napisy i grę świateł.
porady poradnikStwórz scenariusz oraz ustal budżet. Musisz ująć każdy szczegół, aby twoja reklama była dokładnie taka, jak sobie wyobraziłeś. Musisz wiedzieć na co możesz sobie pozwolić, a z czego musisz zrezygnować, aby nie przepłacić. Nie potrzeba wcale grubych milionów, aby stworzyć wysokiej jakości spot, wystarczy chwytliwy pomysł.
porady poradnik
Określ odbiorców twojej reklamy i ustal jej cel. Do kogo ma ona trafić i kogo zainteresować? Jakimi środkami się posłużyć, aby zachęcić potencjalnych klientów? Staraj się zbytnio nie ograniczać targetu, bowiem im spot będzie elastyczniejszy, tym zaciekawi większe grono widzów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.