fot. sxc.hu
|
Dobrze wykonana reklama telewizyjna potrafi czynić cuda jeśli chodzi o sprzedaż produktu lub usługi. Telewizja w dobie popularności Internetu wciąż jest niezwykle popularna i ma szerokie grono odbiorców, więc warto zainwestować w spot, który spopularyzuje naszą działalność. Tylko jak się za to zabrać? Przeczytaj poniższy poradnik, aby dowiedzieć się jak stworzyć reklamę telewizyjną.
|
| |
| Najważniejsza jest wizja twojego spotu. Pamiętaj, że reklama trwać będzie jedynie 30 sekund i jest to niewiele, aby zamieścić wszystkie informacje odnośnie twojego produktu. Musisz więc ująć najważniejsze elementy, dorzucić do tego chwytliwe slogany i przede wszystkim, zrobić wrażenie za pomocą wizualnych bodźców. |
| Pamiętaj o prostocie, aby nie zbombardować odbiorcy setką niepotrzebnych informacji, których i tak nie przyjmie do świadomości. Na początku musisz zainteresować, a potem tę ciekawość utrzymać, by widz zapamiętał reklamę. |
| |
| Wzoruj się na innych i oglądaj reklamy. Bycie obeznanym w świecie telewizyjnego marketingu jest bardzo ważne, aby móc wyciągać wnioski i stworzyć reklamę odpowiadającą dzisiejszym standardom. Zwróć uwagę na takie elementy jak dżingiel, lektor, wygląd oraz prezencja aktorów, pojawiające się napisy i grę świateł. |
| Stwórz scenariusz oraz ustal budżet. Musisz ująć każdy szczegół, aby twoja reklama była dokładnie taka, jak sobie wyobraziłeś. Musisz wiedzieć na co możesz sobie pozwolić, a z czego musisz zrezygnować, aby nie przepłacić. Nie potrzeba wcale grubych milionów, aby stworzyć wysokiej jakości spot, wystarczy chwytliwy pomysł. |
|
Określ odbiorców twojej reklamy i ustal jej cel. Do kogo ma ona trafić i kogo zainteresować? Jakimi środkami się posłużyć, aby zachęcić potencjalnych klientów? Staraj się zbytnio nie ograniczać targetu, bowiem im spot będzie elastyczniejszy, tym zaciekawi większe grono widzów.
|
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.