Reklama

sobota, 14 grudnia 2013

Jak stworzyć nagłówek, który zwiększy sprzedaż?


zwiększenie sprzedaży
fot. sxc.hu
Czasami drobne niuanse i wbrew pozorom zupełnie nieistotne szczegóły mogą zwrócić uwagę odbiorcy i zadecydować o tym, że wybierze twoją ofertę lub zupełnie nie zwróci na nią uwagi. Nagłówek to właśnie taka drobnostka, dzięki której możesz przyciągnąć całą masę potencjalnych klientów. Jak sprawić, aby twoja oferta została przedstawiona w krótkim, niezwykle efektywnym komunikacie? Przeczytaj poniższy poradnik, aby dowiedzieć się jak stworzyć nagłówek, który spowoduje zwiększenie sprzedaży.
porady poradnikWywołaj burzę w swoim mózgu. Brzmi śmiesznie, ale to kluczowy element wyboru odpowiedniego nagłówka. Spisz wszystkie pomysły krótkich zdań, jakie przychodzą ci do głowy w związku z oferowanymi przez ciebie produktami lub usługami. Postaraj się, aby był to komunikat chwytliwy, oryginalny i przyciągający uwagę. Z listy wybierz te, które najlepiej zadziałałyby na ciebie.
porady poradnikZorganizuj „wywiad lokalny”. Podsuń listę tematów swoim znajomym i poproś ich o określenie, który z nagłówków najbardziej do nich przemawia. Znajomi również mogą być potencjalnymi klientami i dzięki ich opinii masz możliwość lepszego zorientowania się w tym, który z twoich pomysłów jest najlepszy.
porady poradnikPamiętaj, że zupełnie nieistotna jest jakość twojego produktu oraz jego cena w chwili, kiedy chcesz krótkim komunikatem zachęcić do jego kupna. Twoja oferta może być niezwykle atrakcyjna, ale bez chwytliwej reklamy nikt nie zwróci na nią uwagi. Zrezygnuj z podawania konkretnej ceny, bo to późniejszy etap, który klient przeanalizuje już po samym zainteresowaniu się produktem (usługą).
porady poradnikPostaraj się, aby odwiedzający twoją witrynę na niej został. Decyzję podejmuje on w kilka sekund, więc liczy się pomysł. Spróbuj skonstruować taki nagłówek, w którym zachęcisz go do skorzystania z oferty i poinformujesz go w nim, czego może oczekiwać oraz jakie korzyści wyniesie z korzystania z niej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.