fot. sxc.hu
|
Popularność portali społecznościowych wynika nie tylko z tego, że są znakomitym sposobem na kontakt ze znajomymi, ale również dlatego, że służą przedsiębiorcom i biznesmenom. Jednym z nich jest Twitter, których choć wciąż nie osiągnął w naszym kraju szczytu popularności, sprawdza się doskonale jako narzędzie do kierowania biznesem. Te wskazówki podpowiedzą ci jak używać twittera w biznesie.
|
| |
| Twitter to miejsce, w którym możesz kontaktować się w tani i prosty sposób ze swoimi klientami. Informuj ich za jego pośrednictwem o swoich nowych ofertach, a także zamieszczaj na profilu różne ciekawostki, które mogą przyciągnąć nowych lub zainteresować stałych już klientów. |
| Wykorzystuj go do kreowania własnego wizerunku. Promuj swoje działania, utrzymuj dobre relacje ze swoimi klientami i w miarę możliwości odpowiadaj na ich problemy czy zapytania. Pamiętaj, że do każdego z nich należy podejść indywidualnie, a dzięki Twitterowi masz taką możliwość, co polepszy markę twoich produktów lub usług. |
| |
| Dołączaj do grup tematycznych powiązanych z dziedziną prowadzonej przez ciebie działalności, przez co masz możliwość zainteresowania nowych konsumentów. To doskonałe narzędzie do zareklamowania się i pokazania tym, którzy nie wiedzą o twoim istnieniu. Możesz również dzięki temu portalowi zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej. |
| Obserwuj poczynania konkurencji oraz pozostawaj w kontakcie z pracownikami. Nie trzeba wielkich nakładów finansowych, aby zbadać w ten sposób rynek oraz zlecić zatrudnionym nowe zadania czy zebrać od nich potrzebne informacje. |
| Bądź kreatywny i zachęcaj do swojej firmy poprzez różnego rodzaju akcje promocyjne i oferty dla użytkowników. To pozwoli na przyciągnięcie większej liczby klientów, co jest nadrzędnym celem każdego, małego czy dużego biznesu. |
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.