fot. sxc.hu
|
Napisanie dobrej książki to dopiero pierwszy krok do osiągnięcia sukcesu. Grunt to reklama książki, bo to właśnie dzięki niej dowie się o Twoim dziele spora grupa ludzi. Bo jeżeli się dowiedzą, jest szansa, że część z nich kupi Twoją książkę. Przeczytaj poniższe porady, aby dowiedzieć się jak reklamować książkę w internecie. Oto kilka pomocnych wskazówek, dzięki którym szansa na sprzedaż będzie większa.
|
| |
| Koniecznie załóż bloga lub stronę internetową, na której reklamować będziesz swoją książkę. Aktualizuj ją, zamieszczaj na niej ciekawsze fragmenty i buduj jej jak najbardziej pozytywny obraz (choć bez przesady, bo zbytnie chwalenie może dać odwrotny skutek, niż powinno). |
| Wypozycjonuj stronę, aby po wpisaniu podstawowych fraz, potencjalny klient trafił na twoją stronę. Pozycjonowanie to dziś niesamowite narzędzie do promowania witryn, więc koniecznie wynajmij specjalistów w tym zakresie. |
| |
| Wykorzystaj portale społecznościowe. Z ich pomocą można odnaleźć setki tysięcy ludzi, którzy z chęcią dowiedzą się o nowym bestsellerze. Stwórz profil na jak największej liczbie portali, zapraszaj do znajomych, załóż stronę fanowską i rzetelnie ją aktualizuj. Niech pojawienie się twojego tytułu odbije się echem wśród internetowej braci. Raz, że będzie to bardzo tania reklama, a dwa, że będziesz znał opinie czytelników i będziesz mógł się z nimi kontaktować. |
| Zainwestuj w reklamę w mediach. Radio, prasa, telewizja i oczywiście Internet to najpopularniejsze nośniki informacje, w których zamieszczenie reklamy co prawda swoje kosztuje, ale na pewno przyniesie efekt. Bannery internetowe zwracają uwagę i możesz się nimi wymieniać z wieloma stronami. |
| Wykorzystaj fora dyskusyjne, które chętnie przyjmą reklamę. Na tych większych (przede wszystkim tematycznych), gdzie zarejestrowanych są setki tysięcy użytkowników, łatwo odnaleźć chętnych do kupna książki. |
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.