Reklama

środa, 4 grudnia 2013

Jak reklamować książkę w Internecie?


reklama książki
fot. sxc.hu
Napisanie dobrej książki to dopiero pierwszy krok do osiągnięcia sukcesu. Grunt to reklama książki, bo to właśnie dzięki niej dowie się o Twoim dziele spora grupa ludzi. Bo jeżeli się dowiedzą, jest szansa, że część z nich kupi Twoją książkę. Przeczytaj poniższe porady, aby dowiedzieć się jak reklamować książkę w internecie. Oto kilka pomocnych wskazówek, dzięki którym szansa na sprzedaż będzie większa.
porady poradnikKoniecznie załóż bloga lub stronę internetową, na której reklamować będziesz swoją książkę. Aktualizuj ją, zamieszczaj na niej ciekawsze fragmenty i buduj jej jak najbardziej pozytywny obraz (choć bez przesady, bo zbytnie chwalenie może dać odwrotny skutek, niż powinno).
porady poradnikWypozycjonuj stronę, aby po wpisaniu podstawowych fraz, potencjalny klient trafił na twoją stronę. Pozycjonowanie to dziś niesamowite narzędzie do promowania witryn, więc koniecznie wynajmij specjalistów w tym zakresie.
porady poradnikWykorzystaj portale społecznościowe. Z ich pomocą można odnaleźć setki tysięcy ludzi, którzy z chęcią dowiedzą się o nowym bestsellerze. Stwórz profil na jak największej liczbie portali, zapraszaj do znajomych, załóż stronę fanowską i rzetelnie ją aktualizuj. Niech pojawienie się twojego tytułu odbije się echem wśród internetowej braci. Raz, że będzie to bardzo tania reklama, a dwa, że będziesz znał opinie czytelników i będziesz mógł się z nimi kontaktować.
porady poradnikZainwestuj w reklamę w mediach. Radio, prasa, telewizja i oczywiście Internet to najpopularniejsze nośniki informacje, w których zamieszczenie reklamy co prawda swoje kosztuje, ale na pewno przyniesie efekt. Bannery internetowe zwracają uwagę i możesz się nimi wymieniać z wieloma stronami.
porady poradnikWykorzystaj fora dyskusyjne, które chętnie przyjmą reklamę. Na tych większych (przede wszystkim tematycznych), gdzie zarejestrowanych są setki tysięcy użytkowników, łatwo odnaleźć chętnych do kupna książki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.