fot. sxc.hu
|
Początki prowadzenia jakiejkolwiek działalności gospodarczej są trudne i nie inaczej jest w przypadku sklepu internetowego. Nawet jeżeli będzie on maksymalnie dopieszczony, piękny i zaopatrzony w najlepsze oferty, nikt do niego nie trafi bez odpowiedniej reklamy. Jak reklamować sklep internetowy?
|
| |
| Najważniejszą kwestią jest wypozycjonowanie takiego sklepu, aby po wpisaniu odpowiednich fraz w wyszukiwarkę przez klienta, witryna znalazła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Zatrudnij specjalistów lub samodzielnie zadbaj o odpowiednie zaplecze oraz właściwy dobór słów. |
| Jak reklamować sklep internetowy, by zdobyć pierwszych klientów? Postaraj się o rekomendacje. Najtrudniejsze w starcie sklepu jest brak świadomości o jego istnieniu i uczciwym świadczeniu usług. Postaraj się o pierwszych klientów (niech to będą znajomi czy rodzina), którzy dodadzą pozytywne komentarze i w jakiś sposób zarekomendują dobrą jakość produktów lub powołaj się na znaną osobistość z kręgu internetowego handlu. |
| |
| Zainwestuj w reklamę medialną. Internet, telewizja i prasa to dzisiaj czwarta władza, która jest w stanie dotrzeć do każdego domu. Postaraj się, aby choćby w jednym z mediów pojawiła się wzmianka o twoim sklepie – to automatycznie ściągnie potencjalnych klientów. |
| Pamiętaj, że jak najlepiej wykonany sklep i zamieszczona w nim oferta bronią się same przed natłokiem negatywnych opinii internetowych trolli i malkontentów. Zadbaj więc, aby wyglądał on idealnie, a oferowane w nim produkty były najlepszej jakości, dzięki czemu klient będzie chciał z nich skorzystać i sam zarekomenduje je znajomym. |
| Uzyskaj certyfikat jakości, będący symbolem sukcesu i rzetelności oferowanych usług. Umieść go w odpowiednim katalogu, przejdź pomyślnie proces certyfikacji i chwal się otrzymanym dokumentem, stwierdzającym najwyższą jakość. |
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.