Reklama

wtorek, 3 grudnia 2013

Jak pisać artykuły przyciągające klientów?


jak pisać artykuły
fot. sxc.hu
Sprzedaż jest nierozerwalnie powiązana z marketingiem, więc musisz wiedzieć jak odpowiednio reklamować swoje produkty, by zainteresować nimi większe grono osób. Pisanie artykułów, w których pojawiają się ciekawe informacje oraz rekomendacje, to podstawy, bez których ciężko obyć się dzisiaj w internetowym światku. Jakich zasad przestrzegać, aby artykuł był dobry i zainteresował? Przeczytaj poniższe porady, aby dowiedzieć się jak pisać artykuły przeciągające uwagę klientów.
porady poradnikKoniecznie pisz poprawnie pod względem ortograficznym, stylistycznym i gramatycznym. Jest to podstawa i wymóg, który koniecznie trzeba respektować. Artykuły z błędami automatycznie odstraszają klientów i ukazują brak profesjonalizmu autora.
porady poradnikPisz oryginalnie i ciekawie. Niech twoje teksty nie ograniczą się do schematycznego informowania klienta. Zamieszczaj w nich środki stylistyczne, opisuj swoje produkty barwnie i ciekawie, a także podawaj przykłady.
porady poradnikDowiedz się, do jakiej klienteli trafić. Musisz dokładnie sprecyzować kto będzie chciał czytać twoje artykuły i kto później będzie w stanie kupić produkt. Formułuj więc odpowiednio zdania, w zależności od grupy, do jakiej będziesz się zwracał, ale nie ograniczaj się przesadnie, by nie zawężać swojego targetu.
porady poradnikDobieraj odpowiednie słowa i frazy. Pomyśl jakie słowa będą wpisywali w wyszukiwarce twoi potencjalni klienci i umieść kilka takich w tekście. Pamiętaj, aby nie przekroczyć granic, bo wtedy tekst może wydać się sztuczny.
porady poradnikRzetelnie opisuj swoje produkty. Nie zmyślaj, a jedynie ubarwiaj i nie okłamuj, a jedynie koloryzuj. Każde kłamstwo ma krótkie nogi, a jeżeli chcesz, aby klient czuł się usatysfakcjonowany, przedstaw mu najważniejsze cechy i wymieniaj zalety produktu.
krok6Nie pisz wszystkiego. Niektóre kwestie związane z twoim produktem zostaw dla siebie, by później móc wykazać się dodatkową wiedzą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.