Reklama

wtorek, 15 stycznia 2013

Drink mojito malinowe czyli jak zrobić mojito drink o smaku malinowym?

Malinowy drink mojito przypomina tradycyjne kubańskie mojito, lecz zamiast limonki używa się malin.
Przeczytaj poniższy przepis na drink mojito, by dowiedzieć się jak je zrobić!


Mojito drink - potrzebne produkty:
40 ml rumu
kilka malin
kostki lodu
mięta
cukier brązowy i woda gazowana

Drink mojito - przygotowanie:

Do wysokiej szklanki wrzuć kilka malin, dodaj kilka kostek lodu, podarte listki mięty, cukier brązowy. Następnie wlej kieliszek białego rumu (ilość według uznania - polecamy ok 40 ml). Na koniec całość uzupełnij wodą mineralną.

Możesz również ozdobić drink mojito dodając na wierzch kilka sztuk malin lub listki mięty.

Mojito drink jest gotowy! Życzymy smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.