|
Public Relations to dzisiaj niezbędne narzędzie biznesowe, które służy kreowaniu dobrego wizerunku firmy. Każdy przedsiębiorca, nie tylko prowadzący dużą działalność, musi zastanowić się nad skorzystaniem z tej opcji i wybraniem odpowiedniej agencji PR. Na co powinieneś zwrócić uwagę? Przeczytaj poniższy poradnik, by dowiedzieć się jak wybrać agencję PR.
|
fot. sxc.hu | |
| Określ cel, jaki ma ci przynieść współpraca z agencją PR. Dokładnie przeanalizuj sytuację firmy i dowiedz się czy zatrudnienie takiego usługodawcy w ogóle jest konieczne i czy może przynieść ci korzyści. Często bywa tak, że cena usług przerasta zyski, jakie kreowane są przez kampanię PR. |
| Przygotuj dokładną listę wszystkich agencji, jakie wydają ci się profesjonalne i godne zaufania. Przeanalizuj ofertę każdej z nich bardzo rzetelnie, aby nie okazało się nagle, że współpraca może być nieefektywna i pełna przeszkód. |
| |
| Wyślij zapytanie o zainteresowanie współpracą. Dobrze jest, kiedy twoja lista zostanie ograniczona do mniejszej niż 10 liczby agencji. Kieruj się opiniami partnerów i znajomych przedsiębiorców, bowiem to oni są najlepszym źródłem informacji. |
| Kiedy otrzymasz odpowiedź od agencji PR, dokładnie zapoznaj się z prezentacjami strategii, dostarczonymi ci przez wszystkie agencje. Zwróć uwagę na to czy prezentacja jest kreatywna, czy odpowiada charakterowi twojej firmy, jaki jest budżet i warunki współpracy, a także kto podejmuje się realizacji projektu. |
| Musisz dowiedzieć się czy dana agencja jest w stanie kreować produkty reklamowe, związane z twoją firmą i jakiej są one jakości. Jest to bowiem ważny element reklamy przedsiębiorstwa. |
| W trakcie wyboru zapoznaj się z doświadczeniem twojego przyszłego przedstawiciela, a także nie daj się zwieść niskiej cenie. Może ona wiązać się z brakiem odpowiedniego przygotowania pracownika, który został polecony do współpracy z nami. |
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.