Reklama

środa, 18 grudnia 2013

Jak wybrać agencję PR?


jak wybrać agencję PR
Public Relations to dzisiaj niezbędne narzędzie biznesowe, które służy kreowaniu dobrego wizerunku firmy. Każdy przedsiębiorca, nie tylko prowadzący dużą działalność, musi zastanowić się nad skorzystaniem z tej opcji i wybraniem odpowiedniej agencji PR. Na co powinieneś zwrócić uwagę? Przeczytaj poniższy poradnik, by dowiedzieć się jak wybrać agencję PR.
 fot. sxc.hu   
porady poradnikOkreśl cel, jaki ma ci przynieść współpraca z agencją PR. Dokładnie przeanalizuj sytuację firmy i dowiedz się czy zatrudnienie takiego usługodawcy w ogóle jest konieczne i czy może przynieść ci korzyści. Często bywa tak, że cena usług przerasta zyski, jakie kreowane są przez kampanię PR.
porady poradnikPrzygotuj dokładną listę wszystkich agencji, jakie wydają ci się profesjonalne i godne zaufania. Przeanalizuj ofertę każdej z nich bardzo rzetelnie, aby nie okazało się nagle, że współpraca może być nieefektywna i pełna przeszkód.
porady poradnikWyślij zapytanie o zainteresowanie współpracą. Dobrze jest, kiedy twoja lista zostanie ograniczona do mniejszej niż 10 liczby agencji. Kieruj się opiniami partnerów i znajomych przedsiębiorców, bowiem to oni są najlepszym źródłem informacji.
porady poradnikKiedy otrzymasz odpowiedź od agencji PR, dokładnie zapoznaj się z prezentacjami strategii, dostarczonymi ci przez wszystkie agencje. Zwróć uwagę na to czy prezentacja jest kreatywna, czy odpowiada charakterowi twojej firmy, jaki jest budżet i warunki współpracy, a także kto podejmuje się realizacji projektu.
porady poradnikMusisz dowiedzieć się czy dana agencja jest w stanie kreować produkty reklamowe, związane z twoją firmą i jakiej są one jakości. Jest to bowiem ważny element reklamy przedsiębiorstwa.
krok6W trakcie wyboru zapoznaj się z doświadczeniem twojego przyszłego przedstawiciela, a także nie daj się zwieść niskiej cenie. Może ona wiązać się z brakiem odpowiedniego przygotowania pracownika, który został polecony do współpracy z nami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.