Reklama

sobota, 3 sierpnia 2013

Mojito - przepis. Jak zrobić drink Mojito?


jak zrobić mojito, mojito przepis, przepis na mojito, drink mojito, mojito drink

Mojito jest drinkiem pochodzenia kubańskiego, na bazie białego rumu. Jest jednym z najsmaczniejszych drinków, a to dzieki swojemu słodko - kwaśnemu smakowi z odrobiną mięty sprawia, że jest on bardzo orzeźwiający, zwłaszcza w upalne dni. Istnieje wiele przepisów na mojito, ale podstawę zawsze stanowią świeże listki mięty oraz limonka. Przeczytaj poniższy przepis, aby dowiedzieć się jak zrobić mojito.
 fot. sxc.hu     
porady poradnik
Drink Mojito - Lista potrzebnych produktów:jak zrobić mojito, mojito przepis, przepis na mojito, mojito drink
- 50 ml białego rumu (np. Bacardi)
- 1 limonka
- 1 łyżeczka brązowego cukru lub syrop cykorwy
- 8 listków mięty
- woda gazowana
- kruszarka do lodu
Mojito przygotowuj od razu w tej samej szklance, w której podasz je gościom.
porady poradnik
Drink mojito - przepis:jak zrobić mojito, mojito drink, mojito przepis, przepis na mojito
Pokrój limonkę na 8 części, 4 kawałki wrzuć do szklanki. 6 listków mięty podrzyj na pół (aby puściły sok), dodaj łyżkę cukru trzcinowego lub syropu cukrowego. Następnie całość delikatnie ugnieć.
porady poradnikDodaj pokruszony lód do ok. 3/4jak zrobić mojito, przepis na mojito, mojito przepis, mojito drink szklanki. Jeżeli nie posiadasz kruszarki do lodu, możesz wrzucić kostki lodu do plastkowego woreczka, a następnie ubić tłuczkiem. Wlej 50 ml białego rumu, dopełnij wodą gazowaną i wymieszaj.
porady poradnikCałość udekoruj listkami mięty orazjak zrobić mojito, mojito przepis, przepis na mojito, drink mojito, mojito drink kawałkiem limonki umieszczonej na ściance szklanki.
Mojito jest już gotowe. Miłego drinkowania i smacznego :-)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.