fot. sxc.hu
|
Odpowiednio stworzona ulotka, mająca na celu przedstawienie oferty firmy, może być kluczem do sukcesu. To za jej pośrednictwem klient może dowiedzieć się więcej o Twojej działalności albo zetknąć się z nią po raz pierwszy. Oto porady dla tych, którzy chcą dowiedzieć się jak zrobić ulotkę.
|
| |
| Niezwykle istotna jest pierwsza strona, która ma na celu zachęcenie do dalszego przeglądania ulotki. Osoba biorąca do ręki broszurę decyduje w ciągu sekundy czy ją zachowa czy wyrzuci do najbliższego śmietnika. Postaraj się więc o stworzenie jakiegoś ładnego elementu graficznego, nie zapominając przy tym o umieszczeniu logo firmy. Od strony technicznej warto również zadbać o jakość papieru, aby broszura nie podarła się np. podczas czytania na silnym wietrze. |
| Atrakcyjna ulotka dla potencjalnego klienta to taka, które oferuje mu korzyści, np. w postaci biletu wstępu, kuponu (np. przy zamówieniu 1 dużej pizzy sok gratis), rabat (np. przy zakupie powyżej 100 zł rabat 10%), zniżka (np. 5 zł na wybrany produkt) itp. To sprawi, że być może dana osoba nie wyrzuci takiej ulotki, ale schowa ją z myślą, że może kiedyś się przyda lub zostawi ją dla kogoś z rodziny. W tym miejscu warto podkreślić, że nawet jeżeli po przeczytaniu ulotki klient wyrzuci ją, to być może odpowiednio wyeksponowane logo utkwi mu w pamięci i jeżeli będzie potem chciał kupić jakiś produkt to trafi właśnie do Ciebie. |
| |
| Ulotka powinna być tak zaprojektowana, aby wyróżniała się spośród innych. Postaw na żywe kolory, które przyciągną wzrok. Szarobura i nijaka ulotka zginie w tłumie. |
| Zamieść w ulotce najważniejsze informacje o ofercie, nie zapominając o ciekawostkach, które zachęcą do czytania. Bądź przy tym rzetelny i dokładny, nie pomijając niczego podczas prezentacji swojej usługi lub produktu. |
| Wybierz odpowiedni rozmiar oraz rodzaj czcionki, aby czytający łatwo odczytał wszystkie wiadomości. Pamiętaj aby używać akapitów, a także obrazków dla urozmaicenia ulotki. Ma ona za zadanie zaciekawić, a nie zmęczyć potencjalnego klienta. |
| Na odwrocie ulotki zamieść informacje o kontakcie z firmą,adresie oraz podaj stronę internetową – to absolutna podstawa, bowiem zdecydowany klient będzie mógł szybko chwycić za telefon albo laptopa. |
| Pamiętaj o poprawnej stylistyce, gramatyce i ortografii – nawet najmniejsza literówka może spowodować, że czytający uzna Cię za mało profesjonalnego. Język jakiego używamy potrafi powiedzieć o nas najwięcej. Poza tym przekazuj informacje w prosty sposób, bez zbędnych ozdobników i wodolejstwa. |
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.