Reklama

wtorek, 10 grudnia 2013

Jak zrobić ulotkę?


jak zrobić ulotkę
fot. sxc.hu
Odpowiednio stworzona ulotka, mająca na celu przedstawienie oferty firmy, może być kluczem do sukcesu. To za jej pośrednictwem klient może dowiedzieć się więcej o Twojej działalności albo zetknąć się z nią po raz pierwszy. Oto porady dla tych, którzy chcą dowiedzieć się jak zrobić ulotkę.

porady poradnikNiezwykle istotna jest pierwsza strona, która ma na celu zachęcenie do dalszego przeglądania ulotki. Osoba biorąca do ręki broszurę decyduje w ciągu sekundy czy ją zachowa czy wyrzuci do najbliższego śmietnika. Postaraj się więc o stworzenie jakiegoś ładnego elementu graficznego, nie zapominając przy tym o umieszczeniu logo firmy. Od strony technicznej warto również zadbać o jakość papieru, aby broszura nie podarła się np. podczas czytania na silnym wietrze.
porady poradnikAtrakcyjna ulotka dla potencjalnego klienta to taka, które oferuje mu korzyści, np. w postaci biletu wstępu, kuponu (np. przy zamówieniu 1 dużej pizzy sok gratis), rabat (np. przy zakupie powyżej 100 zł rabat 10%), zniżka (np. 5 zł na wybrany produkt) itp. To sprawi, że być może dana osoba nie wyrzuci takiej ulotki, ale schowa ją z myślą, że może kiedyś się przyda lub zostawi ją dla kogoś z rodziny. W tym miejscu warto podkreślić, że nawet jeżeli po przeczytaniu ulotki klient wyrzuci ją, to być może odpowiednio wyeksponowane logo utkwi mu w pamięci i jeżeli będzie potem chciał kupić jakiś produkt to trafi właśnie do Ciebie.
porady poradnikUlotka powinna być tak zaprojektowana, aby wyróżniała się spośród innych. Postaw na żywe kolory, które przyciągną wzrok. Szarobura i nijaka ulotka zginie w tłumie.
porady poradnikZamieść w ulotce najważniejsze informacje o ofercie, nie zapominając o ciekawostkach, które zachęcą do czytania. Bądź przy tym rzetelny i dokładny, nie pomijając niczego podczas prezentacji swojej usługi lub produktu.
porady poradnikWybierz odpowiedni rozmiar oraz rodzaj czcionki, aby czytający łatwo odczytał wszystkie wiadomości. Pamiętaj aby używać akapitów, a także obrazków dla urozmaicenia ulotki. Ma ona za zadanie zaciekawić, a nie zmęczyć potencjalnego klienta.
krok6Na odwrocie ulotki zamieść informacje o kontakcie z firmą,adresie oraz podaj stronę internetową – to absolutna podstawa, bowiem zdecydowany klient będzie mógł szybko chwycić za telefon albo laptopa.
krok7Pamiętaj o poprawnej stylistyce, gramatyce i ortografii – nawet najmniejsza literówka może spowodować, że czytający uzna Cię za mało profesjonalnego. Język jakiego używamy potrafi powiedzieć o nas najwięcej. Poza tym przekazuj informacje w prosty sposób, bez zbędnych ozdobników i wodolejstwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.