fot. sxc.hu
|
Nie jest tajemnicą, że aby zwiększyć popularność produktu lub usługi, należy przygotować odpowiednią reklamę. Aby była ona skuteczna, należy podejść do jej konstruowania rzetelnie, a każdy krok powinien być dobrze przemyślany. Najpierw jednak trzeba dowiedzieć się jak napisać reklamę, która odniesie sukces, w czym pomogą Ci poniższe porady.
|
| |
| Określ cel reklamy i zdefiniuj jakie korzyści ma Ci ona przynieść. Reklamy mogą być różne i mieć odmienne przeznaczenie. Inaczej skonstruujesz taką, która ma wypromować Twój produkt wśród nowych klientów, a inaczej, kiedy chcesz odnieść się do stałych klientów. |
| Zbadaj jak tworzone są reklamy najbardziej popularnych produktów i stron internetowych. Warto uczyć się od najlepszych, więc obserwuj, analizuj, spisuj pomysły, dzięki czemu łatwiej ci będzie skonstruować coś efektywnego. |
| |
| Zatem jak napisać reklamę, która trafi do Twoich potencjalnych klientów? Dokładnie ujmuj wszystkie najlepsze cechy swojego produktu. Opisz jego pozytywną charakterystyką i unikaj koloryzowania oraz, co najważniejsze, kłamania. Rzetelne przedstawienie oferty pozwoli na uniknięcie późniejszych problemów z niezadowolonymi klientami. |
| Reklamując nie zapomnij o różnego rodzaju promocjach oraz dodatkach do oferty. Większe jest prawdopodobieństwo zwrócenia uwagi na produkt przez klientów, kiedy dołączysz do niego, np. jakiś firmowy gadżet. |
| Zbadaj rynek i scharakteryzuj klientów, do których chciałbyś trafić. Twórz ankiety, wywiady środowiskowe i zdobywaj jak najwięcej informacji, dzięki czemu łatwiej będzie Ci skonstruować reklamę. W największych firmach nad określeniem cech potencjalnych klientów zajmują się całe sztaby socjologów oraz psychologów. |
| Staraj się być oryginalny i dystansuj pod tym względem konkurencję. To, że możesz wzorować się na innych, nie oznacza, że nie powinieneś wykazywać się kreatywnością. Atrakcyjnie skonstruowane reklamy, które nie trzymają się schematów, łatwiej trafią do potencjalnego odbiorcy i wpłyną na niego. |
|
W dobrze napisanym tekście reklamowym powinny znaleźć się trzy rodzaje informacji:
- informacje o produkcie,
- słowa, które zachęcą klienta do kupna,
- oraz słowa, które dowartościują odbiorcę lub wskazujące na otrzymane korzyści.
|
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.