Reklama

środa, 14 sierpnia 2013

Jak dostać pracę w agencji reklamowej?

praca w agencji reklamowej
fot. sxc.hu
Praca w agencji reklamowej daje dzisiaj olbrzymie możliwości rozwoju oraz znakomite warunki pracy, więc nie ma nic dziwnego w tym, że posada w którejś z nich to marzenie wielu ludzi. Jeżeli wiążesz swoją przyszłość z pracą w reklamie, przeczytaj kilka porad, które mogą pomóc ci odpowiednio przygotować się do zaistnienia w tym świecie i odpowiedzieć na pytanie: jak dostać pracę w agencji reklamowej.
porady poradnikPosiądź odpowiednie kwalifikacje, bez których żadna szanująca się firma nie rozważy twojej kandydatury. W dzisiejszych czasach oferowanych jest wiele możliwości związanych z rodzajem i formą nauki, a dostanie się na studia nie jest trudne.
porady poradnikPoznawaj świat reklamy w praktyce. Nie tylko teoria i poznanie zasad działania reklamy pomogą ci w staniu się dobrym praktykiem. Jeżeli więc oglądasz jakiś film w telewizji, nie przełączaj programu kiedy jest reklama, obejrzyj wnikliwie blok i analizuj. Być może znalazłyby się takie elementy, które ty byłbyś w stanie zrealizować lepiej?
porady poradnikSzukaj możliwości praktyki i stażu w którejś z agencji reklamowej. I nie chodzi tutaj tylko o zdobycie wiedzy czy umiejętności, co jest ważne, ale również o zaprezentowanie swojej osoby. Kto wie, być może ktoś zapamięta cię z twoich efektywnych działań, co będzie w przyszłości wielką rekomendacją?
porady poradnikZachowaj cierpliwość. Niewielu osobom jest pisana praca od razu na najwyższych szczeblach. Nie zrażaj się, gdy na początku nie otrzymasz satysfakcjonującej cię oferty. Pamiętaj, że wydajne działanie i ciągłe rozwijanie się, gwarantują awanse i otwierają drzwi do kariery.
porady poradnikZadbaj o promowanie własnej osoby – stwórz portfolio, stronę internetową, postaraj się poznawać ludzi z branży i daj się zauważyć innym. Zanim rozpoczniesz starania o pracę w agencji reklamowej, działaj na własny rachunek, twórz krótkie spoty, scenariusze, loga i inne elementy, które mogą zwrócić zainteresowanie firm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.